onsdag 13. april 2011

The Jellycaster

Her e då konsepttegningen klar.

Fra topp:
- Fender neck, 22 bånd, me telecaster headstock
- PRS forma kropp med Mahogany og Lønn
- Neck pickup, PRS humbucker
- Bridge pickup, telecaster style singe-coil og Telecaster bridgeplate
- Enten PRS eller Fender knotter og switcher.

Men aaaaaaaakurat når eg va ferdig me denne tegningen fekk eg svar på ein post på det projectguitar forume, og han eine seie det e MASSE å ta hensyn te når eg ska blanda fender hals og PRS kropp. Det kreve visst at eg må "read everything to death" sånn at eg får alt rektigt. Ellers blir det fort ein dyre brødfjøl. An anbefalte meg å laga rein kopi av ein gitar som fusste gitar. Det e jo klart smartast siden eg då kan følga oppskrifter, men det hadde jo vært kjekt å fått te denne. Har tenkt ud for mye te å snu nå syns eg. *sukk* får lesa når eg e off-shore.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar